В края на 2015-а.
Всичко това обявено в духа на най-добрите традиции в Ринейсънс център първо да уведомяват медиите, а след това служителите си.
След като държавата ги извади от фалит с парите на данъкоплатците, представата за връзка между причина и следствие там изглежда безвъзвратно загубена.
Идеята за връщане на Chevrolet в Европа през 2005-а беше лоша от самото начало.
Всичко това обявено в духа на най-добрите традиции в Ринейсънс център първо да уведомяват медиите, а след това служителите си.
След като държавата ги извади от фалит с парите на данъкоплатците, представата за връзка между причина и следствие там изглежда безвъзвратно загубена.
Идеята за връщане на Chevrolet в Европа през 2005-а беше лоша от самото начало.
Марката така и не си намери мястото, но създаде смъртни заплахи за Opel, където през цялото време се питаха къде е истинската конкуренция - в празните глави в Детройт, или на пазара.
Жалко за колегите, хвърлили добросъвестни усилия в едно обречено премеждие, което събитията след 2008-а само катализираха. Все пак има и нещо положително - нагласата на Дан Акерсън да си признава грешките.
Не съм сигурен, че в Opel трябва да се радват - лишени от вътрешна конкуренция, но и от международна експозиция. Само с единия голям и глупав родител.
Ако искате фланелка на Манчестър Юнайтед с лого на Chevrolet, побързайте, редовното време изтича.
Няма коментари:
Публикуване на коментар