За мен




     В автомобилния сектор влязох през вратата на едно студено хале – "Мототехника" през есента на 1993-а; после преминах школите на GM/Opel/Chevrolet, Peugeot и Volkswagen. Изкачил стълбата от чирака-консултант до изпълнителен директор, познавам автомобилния отрасъл и от гледната точка на съпътстващите го застрахователни, логистични, консултантски, аналитични и IT услуги. Връзката с приятелите и колегите от сектора в България е постоянна, така че не пропускам ставащото.

  През прозореца на Европейската комисия следя работата на автомобилните работни групи и регулаторните режими, а вече 10 години блогът е едно от професионалните ми хобита: успехът в писането е променлив, но пък не спирам да опитвам.

    Книгата за похвали и оплаквания е на: kaloyan_jelev@yahoo.com


7 коментара:

  1. Браво! Много интересно, интелигентно и със стил! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. В едно ваше интервю леко прекалявате с лобирането за закупуване на нови коли, като изопачавате проблема, че бил от националната сигурност. Всеки иска да кара нова кола. Просто не всеки може да си я позволи. Ако се наложат законови ограничения за вноса на стари коли населението освен да обеднее друго няма да стане. Отделно много автопроизводители правят компонентите на колите си неремонтируеми, което тотално анти екологично. Бракуването на годни за каране коли е също не екологично, защото самото производство на нова кола е свързано с големи замърсявания.
    Много по-важен е контрола за спазване закона за движение по пътищата, отколкото смяна на автопарка.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ако лобирам за нещо, то е за нормалност, защото средна възраст от 17+ е всичко друго, но не и нормална. В това му състояние автомобилният ни парк е точно обратното на модернизационен инструмент – във всеки мислим аспект, включително този, че паричните потоци в продажбите на нови автомобили са светли, облагаеми и създаващи качествена заетост.
      Колкото до бедността, тя е сред фундаменталните ни проблеми, с които трябва да се борим преди всичко останало, а ползите от резултата не подлежат на изброяване.
      Темата за закона и контрола по спазването му пък е толкова обширен отделен проблем, че трябва да съм Иван Хаджийски, не Калоян Желев, за да го обхвана в пълния му обем.

      Изтриване
    2. Да имаш мнение не е лобиране. Всеки тук има възможност да го коментире без да го налага???

      Изтриване
    3. Този коментар бе премахнат от автора.

      Изтриване
    4. След 32 години преднамерено бездействие е време да минем към действие – по-подходящ момент скоро не сме имали.

      Изтриване