вторник, 14 февруари 2012 г.

VW в годината на Дракона

Продажбите на VW - гръбнакът на Volkswagen Group - са дръпнали със символичните 0,1% през януари до 419 200 - научаваме от изявлението на европейския автомобилен хегемон. Основна роля в този минимален ръст играят дълговата евро-епидемия и ранните новогодишни празници в Китай.
"Volkswagen леки автомобили стартира стабилно. Независимо от неустойчивото развитие, особено в Европа, запазихме продажбите на високите миналогодишни нива." - четем в изявлението на Кристиан Клинглер, - отговарящият за продажбите и маркетинга в борда на колоса от Долна Саксония.

На най-големия пазар - Китай - марката е предала 159 900 автомобила, което е спад от 8,6%, а част от причината е в по-ранното настъпване на годината на Дракона.

Общият спад в Западна Европа е 2,9% до 69 100 предадени. Регионалната дългова криза продължава да клати потребителското доверие, а представянето на домашния пазар също е негативно - 39 600, или минус 8,4%.

Отвъд океана продажбитe цъфтят: Щатите отбелязват ръст от 47,9% (27 200), подкрепен основно от местното производство на новия Passat.

Делата на тевтонския гигант из развиващите се пазари вървят повече от добре: над двоен прираст в Русия - 118,4% или 9 300 коли, а от Индия новините също са добри: напредъкът е с 42,2% до 5 800 предадени.

VW продължава успешния си път към цел 2018, а именно - изпреварване на GM и оглавяване на автомобилния сектор.

Миналата година марката предаде 8,16 млн. автомобила, изпреварвайки Toyota със 7,95 и изоставайки от GM - 9,05 млн.

Напредъкът по зададения маршрут продължава.


Няма коментари:

Публикуване на коментар