Incredible India
Индийският пазар подгрява, а Tata Nano е един от символите
на
мобилния минимализъм.
|
През 2011-а са продадени рекордните 2 309 874 автомобила, въпреки че за фискалната 2011-2012, която приключи на 31 март, ръстът е около нулата.
Вече три десетилетия Suzuki се справят отлично с малките коли.
|
На субконтинента Maruti Alto е бестселър за
седма поредна година с ръст от 3% и 311 367 предадени, следван от Maruti
Wagon R и Huyndai i10.
Като стана дума за VW, те
отбелязват рекордна година със
140% ръст и 78 408 продажби, а Polo е на 21-во място.
От високата германската тройка – BMW, Mercedes и Audi се представят, както следва: 9 412, 7 430 и 5 511. Но може още: дилърите споделят, че от всички клиенти, които могат да си позволят кола от висок клас, само една четвърт купуват.
През първите два месеца от 2012 Maruti вече са на първите 4 места, а чак пета е Tata Indica. Февруари остана паметен за Suzuki: те предадоха 10-милионния си автомобил за 29 години присъствие на пазара. Шефът на Maruti Suzuki India - Шинцо Наканиши щастливо усмихнат отбеляза, че този невероятен резултат е следствие от две истории на успеха – този на страната и този на производителя, който се справи най-добре от всички със задачата да предложи правилните продукти. И това ако не е повод за високо самочувствие...
Honda Brio отбелязва най-добрия си месец досега на 33-то място.
|
С общо 260 053 регистрации, февруари е най-силният месец в автомобилната история на страната изобщо, а за двата месеца са продадени общо малко над половин милион коли.
Наистина incredible India.
Сп. "Тема"
Сп. "Тема"
Няма коментари:
Публикуване на коментар