V8 и сгъстен въздух
Mazda
Четвъртото поколение MX-5/Miata е първото подновяване на японския роудстър от цели девет години. Свалил е 100 килограма, което го поставя в категорията на представения през 89-а оригинал, а продажбите стартират догодина. MX-5 е първото превъплъщение на мерките за цялостна оптимизация на двигателите и шасито, които японският маркетинг нарече със странното име Skyactive върху кола със задно предаване. „Мазда“ ще произвеждат версия на същия роудстър и за „Фиат“.
Четвъртото поколение MX-5/Miata е първото подновяване на японския роудстър от цели девет години. Свалил е 100 килограма, което го поставя в категорията на представения през 89-а оригинал, а продажбите стартират догодина. MX-5 е първото превъплъщение на мерките за цялостна оптимизация на двигателите и шасито, които японският маркетинг нарече със странното име Skyactive върху кола със задно предаване. „Мазда“ ще произвеждат версия на същия роудстър и за „Фиат“.
Mercedes-Benz
Париж ще ни покаже петвратият им хечбек, насочен към купувачи търсещи нещо
повече от три врати, но по-прибрано от Countryman. Освен две врати в повече, тук имаме добавени
сантиметри и в колесната база, предоставящи място за трима отзад и увеличен
багажник.
Nissan
Pulsar бележи завръщането в сегмента на компактните хечбекове, от който Nissan се изнесоха през 2006 заради слабо представилата се Almera. Возилото е базирано на общата за Renault-Nissan платформа CMF, използвана от X-Trail и Qashqai. За целта в завода в Барселона е заделен годишен капацитет от 80 000. А, да, продажбите започват още този месец.
Opel
Ще видим новата версия на най-продавания им модел – Corsa. Тя продължава да е базирана на наследената от времето на странния съюз между GM и FIAT, но значително преработена платформа. Рюселсхайм стискат палци свежият дизайн, подобрените интериор и свързаност, както и новите двигатели и системи за сигурност, да я поддържат конкурентоспособна до излизането на напълно новия от технологична гледна точка модел през 2018-а.
Nissan
Pulsar бележи завръщането в сегмента на компактните хечбекове, от който Nissan се изнесоха през 2006 заради слабо представилата се Almera. Возилото е базирано на общата за Renault-Nissan платформа CMF, използвана от X-Trail и Qashqai. За целта в завода в Барселона е заделен годишен капацитет от 80 000. А, да, продажбите започват още този месец.
Opel
Ще видим новата версия на най-продавания им модел – Corsa. Тя продължава да е базирана на наследената от времето на странния съюз между GM и FIAT, но значително преработена платформа. Рюселсхайм стискат палци свежият дизайн, подобрените интериор и свързаност, както и новите двигатели и системи за сигурност, да я поддържат конкурентоспособна до излизането на напълно новия от технологична гледна точка модел през 2018-а.
Mini добавят
още две врати в Париж
|
Лъвовете от Сошо ще покажат у дома концептуалния Quartz, даващ жокери за бъдещето на 3008.
Субкомпактният кросоувър представлява заряден хибрид с 1.6-литров бензин с 270
коня и два 85-киловатови електромотора. Общата мощ на задвижващата система е
500 кс. До него ще видим и ултраикономичния сгъстен въздух на 208 HYbrid
Air 2L Demonstrator с обещаван
разход от 2 л/100 км. И докато разходът подлежи на доказване, задвижващата
система на PSA е доказано
интересна.
Renault
„Рено“ пък се кълнат, че икономичните идеи от концептуалния Eolab ще навлизат в производството постепенно до 2020 година. Свръхамбициозният обет за разход от литър на сто и въглеродни емисии от 22 грама за сега предизвикват само усмивка, за разлика от задвижващата система, която е съвсем сериозна: зарядният хибрид се състои от трицилиндров еднолитров бензин със 75 к.с., батерия с капацитет 6.7 kWh и тристепенна скоростна кутия с вграден електромотор и без съединител. Екзотичното решение дава теоретичните 60 км пробег на ток, а утопичните показатели се подпомагат от решения за сваляне на теглото и подобряване на аеродинамиката.
Skoda
Третото поколение на субкомпактната Fabia, което виждаме в столицата на разврата и шпионството, както пише поетът, е по-ниска, по-широка и по-спортна от предшественика. Съобщенията до медиите информират, че инфоразвлеченията и системите за сигурност ще дойдат от наскоро обновения VW Polo. Част от тях са адаптивният круиз контрол, подпомаганото спиране при ниски скорости и т.нар. MirrorLink, даващ възможност за достъп до приложенията от умния телефон през дисплея в таблото.
Opel Corsa
|
Преработеният Smart ForTwo, показан на пресата през юли в Берлин, ще дебютира пред широките народни маси в Париж. Двуместната микроколица е със запазена дължина, но е малко по-широка от предшественика. Наномашинарията ще се движи с ново поколение трицилиндрови мотори, разработени съвместно от Daimler и Renault. Ще видим и новия четириместен ForFour, който ще се бори за много повече от двугодишния пазарен провал на предшественика. Двата модела тръгват из Европа на 22 ноември, като дебют на четириместния в Щатите не се очертава, заради липсата на търсене, оправдаващо разходите за пазарно въвеждане.
Suzuki
Японците са поредният чакащ на опашката за претъпкания сегмент на субкомпактните кросоувъри. Петвратата Vitara е цивилна версия на концептуалния iV-4, който видяхме във Франкфурт миналата година. Европейското му пазарно въвеждане е планирано за рано догодина. Витара е загубила ръбестия си утилитарен дизайн в името на по-шикозния стил, който е на мода в момента.
Toyota
Volvo XC90
|
VW
Volkswagen ще побутне един от фундаменталните модели в гамата си – Passat нагоре в посока BMW3 и Mercedes-Benz C class. Как ще се справят с вътрешното си позициониране в групата предстои да видим, но другият конкурент извън нея е издигащият се Ford Mondeo. „Пасаторът“ ще е първият модел от народната марка с т.нар. хедъп дисплей, проектиращ информация на нивото на очите върху сгъваем екран над волана. Друга любопитна джаджа представляват функциите на системата, спираща автономно колата, ако шофьорът заспи. След актуализацията си в Щатите през 2017/2018-а някои от тези играчки ще минат отвъд океана в произвеждания в Тенеси адаптиран събрат.
Volvo
Volkswagen ще побутне един от фундаменталните модели в гамата си – Passat нагоре в посока BMW3 и Mercedes-Benz C class. Как ще се справят с вътрешното си позициониране в групата предстои да видим, но другият конкурент извън нея е издигащият се Ford Mondeo. „Пасаторът“ ще е първият модел от народната марка с т.нар. хедъп дисплей, проектиращ информация на нивото на очите върху сгъваем екран над волана. Друга любопитна джаджа представляват функциите на системата, спираща автономно колата, ако шофьорът заспи. След актуализацията си в Щатите през 2017/2018-а някои от тези играчки ще минат отвъд океана в произвеждания в Тенеси адаптиран събрат.
Volvo
VW Passat
|
И за нищо на света не ходете с кола – качете се на колелото, или вземете метрото.
Сп. "Тема"
Няма коментари:
Публикуване на коментар