Audi Q1/2012
Ето и кратка справка за
резултатите от първо тримесечие на 2012-а:
Audi е една от марките, за които няма криза на автомобилния пазар.
Дългиата версия на А6 е популярна партийна и
новобогаташка
лимузина. Проблемът е, че наскоро ККП реши занапред да използва
само китайски транспорт.
|
Тримесечието е рекордно в
историята на компанията: доставени са от 346 137 автомобила, което представлява
ръст от 10,8%. От тях в ЕС са
регистрирани 172 831, което е ръст от почти 4% на фона на свиващия се
континентален пазар.
В Щатите, които са един от
най-важните им пазари и където Audi изостава от преките си конкуренти, ръстът е
16,1% или 29 470 коли.
В Азиатско-тихоокеанския регион
четирите кръга доставят 108 078 коли, което е ръст от над 35% - нещата там
вървят повече от добре. Основната причина е Китай, където са доставени над 90
хиляди – завиден ръст от над 40%.
А4 е гръбнак на гамата и в България.
|
В Германия най-продаван е моделът
A6/A7, който е на отличното шесто място, а А3 и А4 са 19-и и 22-и.
Обединеното кралство класира
най-добре А3 (14-ти), а А1 е 30-и.
Във Франция през март инголщатци имат
седем модела в топ 100, като най-напред е А1 – 36-о място.
На забавящия през първото
тримесечие своя спад испански пазар, А3 е 21-и, а А4 – 29-и.
В Италия най-добре се представя
А4 - 38-о място, а А1 е 43-о.
Q5 вече си пробива път и в Щатите.
|
В САЩ, където имат да догонват
BMW и Mercedes, са извън топ 100: А4 е 103-и, а Q5 е 125-и.
В Китай картината е съвсем друга:
партията и новобогаташите харесват дългата версия на A6, благодарение на което
тя е на челното за такъв клас коли 31-во място.
В страната на махараджите -
Индия, където властват Suzuki и колесния минимализъм, логично няма класиране в
първите петдесет.
В друга от BRIC-държавите –
Бразилия, марката от дунавския баварски град е представена от А1 чак на 134-о
място.
Няма коментари:
Публикуване на коментар